Branding GKT

Goede tandheelkunde ontstaat door een optimale samenwerking en sterke vertrouwensband tussen patiënt en  tandarts. Daarvoor is nodig dat een patiënt zich bij zijn tandarts thuis voelt, weet wat hij kan verwachten en  dat zijn tandarts de vrijheid heeft om datgene te doen dat voor het gebit van de patiënt op de lange termijn het

beste is en daardoor de laagste kosten heeft. Aan beide voorwaarden schort het op dit moment. Patiënten weten  eigenlijk niet waar hun tandarts voor staat en zien een tandartsbezoek vaak meer als nare verplichting dan een  prettige ervaring. Het is voor patiënten heel lastig om onderscheid te maken tussen de ene en de andere tandarts.  Aan de andere kant wordt de tandarts door toenemende regeltjes gedwongen soms niet het beste te doen voor de  patiënt, zoals meer tijd besteden aan het schoonmaken van een kies waardoor de overlevingskansen toenemen  of een iets duurdere oplossing kiezen die veel langer meegaat en de patiënt meer comfort geeft.

Aan beide zaken wil KOM een einde maken. KOM is het keurmerk van bevlogen tandartsen die elke dag met  passie bezig zijn om hun vak uit te voeren, hongerig zijn naar inzichten om het nog beter te doen, en met name  voor hun patiënten het zo goed mogelijk willen doen. Zowel technisch als in bejegening, zodat zij van hun  patiënten de hoogste waardering krijgen. Alle patiënten moeten zich echt welKOM voelen en daarom hebben de  KOM tandartsen 10 keiharde beloftes gedefinieerd waar elke patiënt hen aan mag houden. En onderling houden  de KOM tandartsen elkaar daar ook aan en zijn ze volledig transparant in hoe zij hun praktijk runnen en  patiënten behandelen, zodat iedereen er ook echt op kan vertrouwen. Van de overheid en verzekeraars verlangt  de KOM niet meer dan de ruimte om goede tandheelkunde te kunnen uitvoeren zodat er meer Nederlanders  met een gezond gebit rondlopen en de kosten omlaag gaan. Dit is waarom de beste tandartsen van Nederland  kiezen voor het KOM en bewuste patiënten massaal voor KOM tandartsen kiezen.

Kortom: met een KOM tandarts loopt de patiënt lachend weg.

De 10 beloftes van het KOM

1.U bent altijd hartelijk welkom

2.Onze patiënten zijn meer tevreden

3.We vertellen van te voren wat het kost

4.Samen verlagen we de kosten

5.We bespreken onze aanpak vooraf

6.U wordt prettig behandeld

7.We leren van elkaar

8.Kwaliteit staat voor ons bovenaan

9.Wij maken gebruik van de modernste  technieken

10.We zijn trots op ons vak

Sponsoren: